10 maj 2010

Ruskie pierogi

W sobotę postanowiłam zrobić ruskie pierogi.Po pierwsze,że dawno ich już nie robiłam,
a po drugie,że bardzo lubi je moja córka.Nie wspominając już o sobie :)
Może nie zaciekawie wyglądaja,ale to dlatego,że szybciutko je podsmarzałam dla córci,która wróciła z pracy.
Dobrze,że pozwoliła mi zrobić fotkę hihi,musiała chwilkę poczekać zanim je zje :)))

                                     

                                               PRZEPIS NA PIEROGI RUSKIE

 Składniki
 - 35 dag mąki
 - 1 jajko
 - 1cebula
 - 20 dag białego sera
 - 80 dag ziemniaków
 - łyżka tłuszczu
 - szklanka śmietany
 - sól
 - pieprz

Przygotowanie Ziemniaki obrać i ugotować, a następnie zmielić razem z białym serem. Cebule pokroić podsmażyć, dodać sól i pieprz do smaku.Wszystko razem wymieszać.
Z mąki, wody i jajka  zagnieść ciasto. Nadziewać pierogi przygotowanym wczesniej farszem. Ugotowane pierogi ruskie polać tłuszczem (słoninka stopiona na skwareczki z cebulką).

1 komentarze:

WandarArt.Stitch pisze...

Beniu , ale smaczne napewno , oj,,,,,,,,,,,oj,,,oj...... oje soki trawienne .

 
Copyright © 2010 BENIACROCHET | Design : Noyod.Com